Klachtenafhandeling


Hoe verwerken wij uw klacht?

Wij hechten enorm veel waarde aan kwaliteit en service gerichtheid, wij willen dat u tevreden over ons bent. Daarom doen wij er alles aan om uw klacht naar tevredenheid op te lossen en af te handelen. Wij zien uw klacht als een uitdaging en aanleiding om onze communicatie te verbeteren.

Wanneer u niet tevreden bent over de verzending, de afhandeling van uw bestelling of de manier waarop wij u te woord hebben gestaan, dan kunt u over deze afhandeling een klacht indienen.

U kunt uw klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@designkranenshop.nl of schriftelijk een klacht versturen naar:

Design Kranen Shop
T.a.v. Manager Customer Service
Tussendonk 1
4878 AM Etten-leur

Na ontvangst krijgt u een bevestiging en zullen wij binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie op uw klacht geven.

Als consument kunt u ook een klacht indienen bij de Geschillencommissie Thuiswinkel

 

Als consument kunt u ook een klacht indienen bij het Europese online geschillenplatform (ODR)